miercuri, 10 august 2011

primele genti

 Prima geanta a fost cea cu galben si cu portocaliu care are breteaua din inele de panza. Am lucrat f mult la ea,  mai ales ca nu pusesem mana pe masina de cusut pana atunci. Apoi incet, incet m-am prins cum e cu atele care raman la capete si atarna. La scurt timp am primit comenzi de la prietene, care spre surprinderea mea, si-au dorit genti cu teme animaliere :): vaci, oi, soparle si pisici. Nimeni nu si-a dorit un caine sau animalul cu trompa lunga de prinde frunici....furnicos?..furnicolog?...furnicofag? nu stiu cum ii spune, dar e f simpatic si bland. Nimeni nu se uita la sconcs sau la animala vrabie . :)  Au si ele frumusetea lor.

















Un comentariu:

  1. Păi draga mea, stai aşa niţel să crească mare brandu' manouche şi apoi poţi trece la animale mitologice (un minotaur ar face furori asortat la o rochie lejeră, de vară), animale-hibrid (iepuvaca îmi sună sexy) sau pur şi simplu animale inexistente, dar născocibile. Ca posesoare a trei genţi animaliere de la tine, nu pot decât să susţin acest demers.

    RăspundețiȘtergere